Ինչպես ճիշտ հագնել սեղմող գուլպաներ

Ինչպես ճիշտ հագնել սեղմող գուլպաներ


Կոմպրեսիոն գուլպաներն առաձգական են՝ հատուկ ամուր տրիկոտաժից կարված:

Դրանք հագնում են ոտքերի այտուցը նվազեցնելու, արյան շրջանառությունը բարելավելու, վարիկոզի ժամանակ երակներին օժանդակելու և թրոմբոզի ռիսկը նվազեցնելու համար։ Կան տարբեր աստիճանի սեղմում ունեցող գուլպաներ:

Միայն բժիշկը կարող է ընտրել գուլպայի տեսակը՝ ելնելով այն խնդրից, որը ցանկանում եք լուծել։

Այն, ինչ պետք է իմանալ նախքան սեղմող գուլպաներ օգտագործելը

Ահա մի քանի պարզ խորհուրդներ.

• Ձեռքով լվացեք գուլպաներն անմիջապես գնելուց հետո: Այն կդարձնի տրիկոտաժն ավելի նուրբ և առաձգական:

• Միանգամից գնեք երկու զույգ, եթե կարող եք, որպեսզի մի զույգը լվանալու դեպքում կրեք մյուսը։

Գուլպաները չի կարելի խոնավ հագնել, այլապես կձգվեն:

• Գուլպաները դրեք մահճակալի մոտ, որպեսզի արթնանալուն պես հագնեք։ Այդ ժամանակ ոտքերը նվազագույն չափով են այտուցված լինում։

• Ուշադիր եղեք, որպեսզի ձեռքի և ոտքի եղունգները չվնասեն տրիկոտաժը։

• Հեռացրեք զարդերը ձեր մատներից:

Եթե կարող եք, գնեք հատուկ ձեռնոցներ սեղմող տրիկոտաժի համար: Դրանք վաճառվում են դեղատներում և ավելի հեշտ են դարձնում գուլպաներ հագնելու գործընթացը:

• Գուլպաներն ավելի հեշտ հագնելու համար կարող եք նախապես ոտքերի մաշկի համար օգտագործել հատուկ սիլիկոնային լոսյոն: Նման միջոցները վաճառվում են դեղատներում և օգնում են, որ տրիկոտաժը հեշտ սահի մաշկի վրայով։

• Եթե ինչ-ինչ պատճառներով չեք կարողացել առավոտյան հագնել գուլպաները, ապա օրվա ընթացքում՝ նախքան հագնելը, փորձեք նվազեցնել այտուցը:

Պարզապես պառկեք 5-10 րոպե՝ ոտքերը բարձրացնելով սրտի մակարդակից վեր, դրանք դնելով բարձի կամ բազմոցի վրա:

 

Աղբյուրը
 
 
 Բաժանորդագրվեք նաև մեր․ Տելեգրամյան ալիքին , Ֆեսբուքյան էջին, Ինստագրամյան էջին , Յութուբյան ալիքին

Ո՞ր մթերքներն են ստիպում ավելի շատ ուտել և գիրանալ

Ո՞ր մթերքներն են ստիպում ավելի շատ ուտել և գիրանալ

Հաճախ կարող եք լսել, որ երբ խոսքը վերաբերում է նիհարելուն և քաշը պահպանելուն, ամենակարևորը կալորիաների ընդհանուր քանակն է, այլ ոչ թե դրանց աղբյուրը

5 միֆ սեռական կյանքի մասին դաշտանադադարի ժամանակ, որոնք վնասակար են ձեր առողջության և հարաբերությունների համար

5 միֆ սեռական կյանքի մասին դաշտանադադարի ժամանակ, որոնք վնասակար են ձեր առողջության և հարաբերությունների համար

Դաշտանադադարը դաշտանային ցիկլի բնական դադարեցումն է

8 միֆ աուտիզմի մասին

8 միֆ աուտիզմի մասին

Աուտիզմը հիվանդություն է։ Ոչ, սա հիվանդություն չէ, այլ զարգացման հատկանիշ՝ կապված կենտրոնական նյարդային համակարգի խանգարման հետ

Ինչպես իջեցնել կորտիզոլի մակարդակը՝ ավելի երկար և լավ ապրելու համար

Ինչպես իջեցնել կորտիզոլի մակարդակը՝ ավելի երկար և լավ ապրելու համար

Կորտիզոլը մարդու առաջնային գլյուկոկորտիկոիդ հորմոնն է, որն արտադրվում է մակերիկամի կեղևում և կարգավորում է մարմնի արձագանքը սթրեսին