Ինչպե՞ս զսպել վնասակար սնունդ ուտելու ցանկությունը

Ինչպե՞ս զսպել վնասակար սնունդ ուտելու ցանկությունը

Մարդիկ, ովքեր ցանկանում է հրաժարվել վատ սովորություններից և սկսել առողջ սնվել, գիտեն, որ ամենադժվարը սիրելի, բայց վնասակար ուտելիքների գայթակղությանը դիմանալն է: Ահա մի քանի միջոց, որոնք կօգնեն զսպել ցանկությունը և զարգացնել կամքի ուժը:

Սթրեսի կառավարում և հաղթահարում

Երբ սթրես ենք ապրում, ուտելիքը դառնում է թեթևություն զգալու ամենաարագ միջոցներից մեկը, կարծես կուլ ենք տալիս սթրեսը, այն ծառայում է որպես հանգստացնող միջոց: Այդ պատճառով էլ քաղցը մեղմելուն օգնում են սթրեսը հաղթահարելու տեխնիկաները։

Թարմ մրգերի բույրը

Ֆրանսիացի գիտնականների հետազոտությունների տվյալներով, որոնք հրապարակվել են Appetite ամսագրում, մասնակիցները, ովքեր 15 ր քաշել էին տանձի կամ դդումի բույրը, արդյունքում ընտրել էին ցածր կալորիականությամբ մրգային աղանդեր և ոչ թե շոկոլադ (ի տարբերություն հետազոտության այն մասնակիցների, ովքեր ընտրությունից առաջ չէին քաշել մրգերի բույրը):

Ուտել, բայց քիչ

Շոկոլադ ուտելու ցանկությունը զսպելու համար կարելի է ուտել մի փոքրիկ մասը միայն, իսկ մյուս մասը հեռացնել տեսադաշտից: Այս մեթոդը գործում է նաև ուտեստների հարցում: Փորձեք մեծ կտորները կտրատել մանր կտորների և կիսել կալորիաներով հարուստ ուտեստները: Ի դեպ, մանր կտորների բաժանելն ինքնախաբեության գործող միջոց է. թվում է, թե ափսեում ավելի շատ ուտելիք կա, քան իրականում:

Հրաժարում սննդի գովազդից

Երբ կալորիաներով հարուստ, թվացյալ շատ համեղ սննդի գովազդ տեսնեք, անմիջապես փոխեք ալիքը կամ շեղեք ուշադրությունը դրանից: Այդպիսի մթերքների պատկերները գրգռում են ախորժակը և ուտելու ցանկություն առաջացնում:

Մաքուր ջուր

Ըմպելիքի ընտրությունն անդրադառնում է նաև ուտեստի ընտրության վրա. օրինակ՝ մարդկանց մեծամասնությունը գազավորված ըմպելիքների հետ ուտում է ճարպոտ սնունդ և ոչ թե թեթև աղցան: Ընտրելով ջուր՝ ամենայն հավանականությամբ կնախընտրեք բանջարեղեն և ցածր կալորիականությամբ ուտելիքներ:

 

Աղբյուրը

Բարձրացնում ենք իմունիտետը, որպեսզի պաշտպանվենք վարակներից

Բարձրացնում ենք իմունիտետը, որպեսզի պաշտպանվենք վարակներից

Սթրեսը, քրոնիկ հոգնածությունը, առողջարար սննդի ու առհասարակ օրգանիզմին անհրաժեշտ սննդանյութերի պակասը դառնում են իմունիտետի անկման հիմնական պատճառ․․․․

Կանաչ թեյ օգտակարությոնը և վնասակարությունը

Կանաչ թեյ օգտակարությոնը և վնասակարությունը

Կանաչ թեյն առկա թեյերից ամենաքիչ մշակումն անցնող տեսակներից է և դրա շնորհիվ պահպանում է իր օգտակար հատկությունների ամբողջ փունջը․․․

Առողջ սնվելը որոշում է ամբողջ կյանքի համար

Առողջ սնվելը որոշում է ամբողջ կյանքի համար

Առողջ սննդի մասին շատ է խոսվում, որովհետև այն ամուր առողջության գրավականն է․․․

Մագնիումի դերը հղիության ընթացքում

Մագնիումի դերը հղիության ընթացքում

Մագնիումի պակասն առանձնահատուկ զգացվում է հղիության շրջանում, քանի որ այն մասնակցում է փոքրիկի պրակտիկորեն բոլոր օրգանների կազմավորմանը և․․․․