Սալոր (ալիչա)․ օգտակար և վնասակար հատկությունները

Սալոր (ալիչա)․ օգտակար և վնասակար հատկությունները

Սալորը դիետիկ միրգ է, կալորիականությունն ընդամենը 30 կկալ է, պարունակում է РР, А, B1, B2, C, E վիտամիններ, ինչպես նաև հանքանյութեր՝ կալիում, կալցիում, մագնիում, նատրիում, ֆոսֆոր, երկաթ և այլն։ Օգտակար է թարմ և վերամշակված վիճակում։

Սննդային արժեքը 100 գրամում՝

  • սպիտակուցներ՝ 0,2 գր․, 
  • ճարպեր՝ 0,1 գր․, 
  • ածխաջրեր՝ 8 գր․,
  • ջուր՝ 89 գր․: 

Օգտակար հատկությունները

Ցուցված է երեխաներին, հղի և կրծքով կերակրող կանանց, տարեցներին, ինչպես նաև լյարդի և լեղուղիների քրոնիկ բորբոքային ախտահարումների ժամանակ։

Օգտագործում են փորկապության, ցինգայի, հավկուրության և այլ ավիտամինոզների կանխարգելման համար։

Պեկտինների և բջջանյութի մեծ քանակության շնորհիվ սալորը նպաստում է օրգանիզմից ռադիոնուկլիդների հեռացմանը։

Հյութը հաճախ խառնում են քափույրի սպիրտին (կամֆորա) և օգտագործում դժար ապաքինվող վերքերի լավացման համար, բացի այդ՝ նաև վերացնում է հազը և ծառայում որպես քրտնամուղ միջոց հարբուխի դեքում։

Ծաղիկների ջրային թուրմը օգտագործում են լյարդի, երիկամների հիվանդությունների և սեռական անկարողության դեպքում։

Վնասակար հատկությունները

Չափից շատ ուտելու դեպքում կարող է ստամոքսի և աղիների խանգարում առաջացնել։ Քանի որ սալորը մեծ քանակությամբ օրգանական թթուներ է պարունակում, հակացուցված է գաստրիտ, ստամոքսի բարձր թթվայնություն և խոց ունեցող մարդկանց։

Հակացուցված է նաև աքարային դիաբետի դեպքում, քանի որ մեծ քանակությամբ շաքար է պարունակում։

Կոլրաբի․ օգտակար և վնասակար հատկությունները

Կոլրաբի․ օգտակար և վնասակար հատկությունները

Կոլրաբին պատկանում է կաղամբի ընտանիքին, անվանումը կարելի է թարգմանել որպես «կաղամբ-շաղգամ»

Օրեգանո․ օգտակար և վնասակար հատկությունները

Օրեգանո․ օգտակար և վնասակար հատկությունները

Դրական ազդեցություն է թողնում հատկապես կնոջ օրգանիզմի վրա, քանի որ կարգավորում է դաշտանային ցիկլը, մեղմում դաշտանային ցավը և կիրառվում է դաշտանի ուշացման դեպքում․․․

Բարձրացնում ենք իմունիտետը, որպեսզի պաշտպանվենք վարակներից

Բարձրացնում ենք իմունիտետը, որպեսզի պաշտպանվենք վարակներից

Սթրեսը, քրոնիկ հոգնածությունը, առողջարար սննդի ու առհասարակ օրգանիզմին անհրաժեշտ սննդանյութերի պակասը դառնում են իմունիտետի անկման հիմնական պատճառ․․․․

Մթերքներ, որոնք ցանկալի չէ ուտել հղիության ընթացքում

Մթերքներ, որոնք ցանկալի չէ ուտել հղիության ընթացքում

Հղիությունը յուրահատուկ շրջան է օրգանիզմի համար, և ցանկանաք, թե ոչ, պետք է հրաժարվեք որոշ ուտելիքներից կամ էլ գոնե սահմանափակեք դրանց քանակը, որպեսզի չվնասեք ինչպես ձեզ, այնպես էլ երեխային․․․