Որո՞նք են հղիության ընթացքում քնելու ճիշտ դիրքերը

Որո՞նք են հղիության ընթացքում քնելու ճիշտ դիրքերը

Հղիության լուրն իմանալուց հետո ապագա մայրիկներն ստիպված են լինում փոխել կամ հրաժարվել որոշ բաներից, որպեսզի չվնասեն փոքրիկին: Դա վերաբերում է ոչ միայն վատ սովորություններին, սննդին, այլև քնին: Հղիության ընթացքում հաճախանում է գիշերը զուգարան գնալը, տանջում է սրտխառնոցը, այրոցը և այլն: Հղիության մոտավորապես 5-րդ ամսից արդեն խնդիր է առաջանում նաև քնելու դիրքի հարցում:

Այդ շրջանից կուրծքը լցվում է ու դառնում ցավոտ, իսկ պտուղն արագ աճում է և որովայնն էլ մեծանում (հատկապես սկսած երկրորդ եռամսյակից): Իր գիշերային հանգիստը և ուժերի վերականգնումն ապահովելու համար կինը հաճախ քնելու հարմար դիրքը չի գտնում։

Թե ինչպես է պետք քնել հղիության ընթացքում, մտածում են այդ կարգավիճակն ունեցող բազմաթիվ կանայք: Բայց քչերը գիտեն, որ կարևոր է հետևել ոչ միայն քնելու դիրքին, այլև այդ դիրքի հարմարավետության ապահովմանը: Դրա համար անհրաժեշտ է ընտրել միջին կոշտության ներքնակներ: Ներքնակը պետք է պահի ողնաշարը բնական ֆիզիոլոգիական վիճակում: Այդպիսի ազդեցություն առավել լավ ապահովում են օրթոպեդիկ ներքնակները: Պետք չէ մոռանալ հենց անկողնու մասին: Այն չպետք է շատ առաձգական լինի, որպեսզի շարժվելիս ուժեղ տատանումներ չառաջացնի և չանհանգստացնի մայրիկին ու պտղին: Ուշադրություն դարձրեք մահճակալին: Այն պետք է ունենա բավականաչափ մեծ տարածք, որպեսզի ապահովի ապագա մայրիկի լավագույն հանգիստն և հարմարավետ քունը:

Ինչ վերաբերում է քնելու դիրքին, ապա լավագույն տարբերակը կողքի շրջված քնելն է: Որովայնի վրա պառկելու դիրքից անհրաժեշտ է հրաժարվել դեռևս հղիության վաղ ժամկետներից: Խորհուրդ չի տրվում նաև մեջքի վրա պառկած դիրքը, քանի որ այդ դիրքում պտուղը ճնշում է գործադրում ներքին օրգանների վրա (լյարդ, երիկամներ, աղիներ): Դրա արդյունքում հղի կինը կարող է ցավ զգալ մեջքի հատվածում, շնչառությունը դժվարանում է, թութքը սրանում է, արյան ճնշումն իջնում է:

Մեջքի վրա պառկած դիրքում հնարավոր է, որ պտուղը ճնշի ստորին սիներակը, որը տարածվում է ողնաշարի ամբողջ երկայնքով, իսկ դա կարող է հանգեցնել արյան հոսքի նվազման: Դրա արդյունքում կվատանա ապագա մայրիկի ինքնազգացողությունը: Եթե այդպիսի ճնշումը երկարատև ու պարբերաբար շարունակվի, ապա բացասական ազդեցություն կունենա նաև պտղի վրա: Արյան անբավարար մատակարարման և հետևաբար նաև թթվածնի մատակարարման նվազումից կարող են թուլանալ պտղի սրտի զարկերը: 

Պետք է հղիության ընթացքում մտածել ոչ թե նախասիրությունների (թե ինչպես է ձեզ դուր գալիս քնել), այլ փոքրիկի առողջության մասին: Հետևեք ձեր ինքնազգացողությանը և եթե անհարմարություն զգաք քնած ժամանակ, փոխեք դիրքը: Կարող եք մեծ բարձ դնել մեջքի տակ, որպեսզի գիշերվա ընթացքում մեխանիկորեն չշրջվեք հետ:

Բժիշկները խորհուրդ են տալիս քնել ձախ կողմի վրա պառկած, քանի որ աջ կողմի վրա պառկելու հետևանքով երիկամը սեղմվում է: Ճիշտ դիրքում քնելը կբարելավի ընկերքային արյան շրջանառությունը, ինչպես նաև երիկամների ֆունկցիան, ինչը կօգնի խուսափել ձեռքերի և ոտքերի այտուցներից, կնվազեցնի լյարդի լարվածությունը, օրգանիզմը կկարողանա հեշտությամբ ազատվել ավելորդ հեղուկից, սրտի աշխատանքը կլավանա:

Եթե փոքրիկը «գանգատվում» է մայրիկի դիրքից, ապա կարելի է փոքրիկ բարձ դնել որովայնի տակ: Կոնքային հատվածի լարվածությունը նվազեցնելու համար կարելի է բարձ դնել նաև ոտքերի միջև: Գոյություն ունեն հղիների համար նախատեսված հատուկ բարձեր, որոնք իրենց տեսքով բանան են հիշեցնում:

Եթե պտուղն ունի երկայնաձիգ առաջադրություն, անհրաժեշտ է պառկել այն կողմի վրա, որտեղ երեխայի գլուխն է, բայց ամբողջ գիշեր նույն դիրքում անշարժ պառկել էլ խորհուրդ չի տրվում: Երեխայի կոնքային առաջադրության դեպքում անհրաժեշտ է 3-4 անգամ փոխել դիրքը աջ կողքից ձախ կողք:

Մի քանի խորհուրդ

Որպեսզի այս փոփոխությունները չազդեն քնի որակի վրա, անհրաժեշտ է, որ կինն օրվա ընթացքում անի այն ամենը, ինչը կօգնի նրան գիշերն ամբողջությամբ թուլանալ ու քնել: Շատ կարևոր դեր ունի ճիշտ, առողջ ու ժամանակին սնվելը: Անհրաժեշտ է ուտել փոքր չափաբաժիններով ու հաճախակի:

Վերջին անգամ ուտելուց հետո պետք է անցնի առնվազն 3 ժամ, որպեսզի սնունդը հասցնի ստամոքսում մարսվել, և քնի ժամանակ չխանգարի: Քնելուց առաջ անհրաժեշտ է հրաժարվել կոֆեին պարունակող ըմպելիքներից, գազավորված, քաղցր ջրերից: Ավելի լավ է քնելուց առաջ խմեք մեկ բաժակ տաք կաթ մեղրով:

Կանոնավոր կատարեք հղիների համար նախատեսված հատուկ ֆիզիկական վարժություններ: Մարմնամարզությամբ պետք է զբաղվել ցերեկվա ժամերին, որպեսզի նախքան քնելը մարմինը հասցնի ազատվել ծանրաբեռնվածությունից:

Քնելուց առաջ նաև պետք է հրաժարվել մտավոր աշխատանք կատարելուց, այդ թվում և գրքեր կարդալուց ու հեռուստացույց դիտելուց: Նախընտրելի է, որ երեկոյան ժամերին լսեք հաճելի, հանգիստ երաժշտություն, որը կօգնի հանգստանալ, նախապատրաստվել քնելուն: Պետք է պահպանել քնելու ռեժիմը, որպեսզի օրգանիզմը սովորի: Ընդ որում՝ պետք չէ ցերեկվա ընթացքում քնել, որպեսզի գիշերը անքնությամբ չտառապեք:

Խորհուրդ է տրվում շատ քայլել դրսում: Քնից առաջ մաքուր օդին զբոսանքները, ննջասենյակի օդափոխումը կբարելավեն քնի որակը: Կարելի է երեկոյան ոչ շատ տաք լոգանք ընդունել: Քնելուն կօգնի նաև արոմաթերապիան: Քնաբեր դեղերի օգնությանը պետք չէ դիմել առանց բժշկի հետ խորհրդակցելու:

Ձեր ճիշտ հոգեբանական տրամադրվածությունը, լավատեսությունը, հանգստությունը և լավ տրամադրությունն ամենալավ գրավականն են հանգիստ քնի: Իսկ եթե մի պահ հայտնվեք քրոնիկական հոգնածության, անբավարար քնի վիճակում, հիշեք, որ գրեթե դա պատահում է հղիության ընթացքում, և պետք չէ դրանից վրդովվել:

Հիշեք, որ բնությունը կնոջն այնպես է ստեղծել, որ նրա օրգանիզմը կարող է դիմանալ ու կրել փոքրիկին: Ժամանակի ընթացքում կհարմարվեք նաև քնի նոր դիրքին: Կարևոր է ձեր հանգիստ լինելը, որպեսզի օրանիզմը կարողանա վերականգնվել․ չէ՞ որ ձեզ սպասվում է լուրջ գործ՝ ծննդաբերություն և փոքրիկի խնամք: Հղիությունը այն ժամանակահատվածն է, երբ մայրիկը դեռ ժամանակ ունի բավարար քնելու:

Հարց ու պատասխան նոր կորոնավիրուսային վարակի, հղիության, ծննդաբերության և կրծքով կերակրման վերաբերյալ

Հարց ու պատասխան նոր կորոնավիրուսային վարակի, հղիության, ծննդաբերության և կրծքով կերակրման վերաբերյալ

ՔՈՎԻԴ-19-ից խուսափելու համար հղիության ընթացքում կանայք պետք է ձեռնարկեն միևնույն նախազգուշական միջոցները, ինչ մյուս ....

Ալկոհոլը կրծքով կերակրման ընթացքում

Ալկոհոլը կրծքով կերակրման ընթացքում

Լակտացիայի շրջանում ալկոհոլի օգտագործումը քիչ ուսումնասիրված հարց է։ Մայրիկները հաճախ են լսում հակասական խորհուրդներ, թե ինչպես է ազդում ալկոհոլը երեխայի վրա․․․

Ցիստիտը հղիության ընթացքում

Ցիստիտը հղիության ընթացքում

Հղիության ընթացքում ցիստիտի դեպքում դեղամիջոցների և անգամ որոշ խոտաբույսերի ընդունումն արգելվում է, քանի որ ոչ բոլորն են բարենպաստ ազդեցություն թողնում երեխայի առողջության վրա․․․

Մագնիումի դերը հղիության ընթացքում

Մագնիումի դերը հղիության ընթացքում

Մագնիումի պակասն առանձնահատուկ զգացվում է հղիության շրջանում, քանի որ այն մասնակցում է փոքրիկի պրակտիկորեն բոլոր օրգանների կազմավորմանը և․․․․