Կարո՞ղ է արդյոք սթրեսն ազդել հղիանալու կարողության վրա

Կարո՞ղ է արդյոք սթրեսն ազդել հղիանալու կարողության վրա

Այո, կարող է: Սթրեսը ոչ ուղղակիորեն, բայց կարող է խանգարել բեղմնավորմանը: Բացի այդ, բեղմնավորման հետ կաված խնդիրներն ինքնին կարող են սթրեսի հանգեցնել: Հարազատներն ու ընկերները խորհուրդ կտան թուլանալ և հանգիստ սպասել մինչև կհաջողվի հղիանալ: Չնայած որ այս խորհուրդները նյարդայնացնող են, նրանցում ճշմարտություն կա:

Սթրեսը կարող է ազդել գլխուղեղի այն հատվածի (հիպոթալամուս) աշխատանքի վրա, որը վերահսկում է հորմոնները: Հիպոթալամուսը պատասխանատու է այն հորմոնների աշխատանքի համար, որոնք անհրաժեշտ են ձվազատման համար: Այդ նույն հատվածը կարգավորում է տեստոստերոնի մակարդակը ձեր զուգընկերոջ օրգանիզմում: Եթե սթրեսը հետքեր թողնի ձեր օրգանիզմի վրա, ապա ձվազատումը տեղի կունենա դաշտանային ցիկլի՝ նորմայից ավելի ուշ ժամանակահատվածում, կամ առհասարակ տեղի չի ունենա: Այս վիճակը կոչվում է սթրեսի պատճառով ձվազատման բացակայություն:

Հնարավոր է նաև, որ ձեր օրգանիզմը հարմարվի ամենօրյա սթրեսային իրավիճակներին, այդ դեպքում սթրեսը դժվար թե անդրադառնա ցիկլի վրա: Իհարկե մարդիկ յուրովի են արձագանքում սթրեսին: Ցանկացած տրավմատիկ իրադարձություն կարող է անդրադառնալ ցիկլի վրա և հանգեցնել հղիանալու գործընթացի դժվարացման:

Ձվազատումը ձգձգել կարող է նաև ռեժիմի փոփոխությունը, օրինակ՝ գործուղման մեկնելը: Եթե սթրեսային իրավիճակում եք, դա կարող է արտացոլվել հեշտոցային արտադրության բնույթի վրա: Ձվազատումից առաջ նկատվող սովորական արտադրությունը կարող է մեկ լինել, մեկ անհետանալ: Կարող է թվալ, որ օրգանիզմը փորձում է ձվազատում կատարել, բայց սթրեսը խանգարում է այդ գործընթացին: Բարեբախտաբար սթրեսի պատճառով ձվազատման ձգձգումը չի կանխում հղիությունը, եթե ցիկլի ընթացքում յուրաքանչյուր 2-րդ, 3-րդ օրը սեռական հարաբերություն ունենաք:

Սթրեսը կարող է նվազեցնել սեռական հարաբերության հանդեպ հետաքրքրությունը: Այդ պատճառով էլ անհրաժեշտ է պարզել սթրեսի պատճառները: Փորձեք ձեր կյանք մտցնել այնպիսի փոփոխություններ, որոնք ավելի շատ հանգստություն կբերեն: Ճիշտ սնունդը, ֆիզիկական վարժությունները, ինչպես նաև յոգան և մեդիտացիան կօգնեն հաղթահարել սթրեսը: Գուցե անհրաժեշտ է զուգընկերոջ հետ որոշ ժամանակ անցկացնեք միասին՝ հեռու առօրյա հոգսերից:

Եթե հանգիստն ու արձակուրդը չեն օգնում կարգավորել ցիկլը, գուցե անհրաժեշտ լինի դիմել մասնագիտական օգնության: Խնդրեք բժշկին, որպեսզի նա ուղղորդի այն մասնագետի մոտ, ով զբաղվում է բեղմնավորման խնդիրների բուժմամբ (ռեպրադուկտոլոգ): Նա կպարզի ձվազատման բացակայության պատճառները: Միգուցե, բժիշկը նշանակի համապատասխան բուժում, որը կնպաստի ձվազատմանը: Խորհուրդ է տրվում դիմել նաև հոգեբանի խորհրդատվության:

Կարդացեք

Ինչպես կառավարել սթրեսը

Ո՞ր մթերքներն են ստիպում ավելի շատ ուտել և գիրանալ

Ո՞ր մթերքներն են ստիպում ավելի շատ ուտել և գիրանալ

Հաճախ կարող եք լսել, որ երբ խոսքը վերաբերում է նիհարելուն և քաշը պահպանելուն, ամենակարևորը կալորիաների ընդհանուր քանակն է, այլ ոչ թե դրանց աղբյուրը

5 միֆ սեռական կյանքի մասին դաշտանադադարի ժամանակ, որոնք վնասակար են ձեր առողջության և հարաբերությունների համար

5 միֆ սեռական կյանքի մասին դաշտանադադարի ժամանակ, որոնք վնասակար են ձեր առողջության և հարաբերությունների համար

Դաշտանադադարը դաշտանային ցիկլի բնական դադարեցումն է

8 միֆ աուտիզմի մասին

8 միֆ աուտիզմի մասին

Աուտիզմը հիվանդություն է։ Ոչ, սա հիվանդություն չէ, այլ զարգացման հատկանիշ՝ կապված կենտրոնական նյարդային համակարգի խանգարման հետ

Ինչպես իջեցնել կորտիզոլի մակարդակը՝ ավելի երկար և լավ ապրելու համար

Ինչպես իջեցնել կորտիզոլի մակարդակը՝ ավելի երկար և լավ ապրելու համար

Կորտիզոլը մարդու առաջնային գլյուկոկորտիկոիդ հորմոնն է, որն արտադրվում է մակերիկամի կեղևում և կարգավորում է մարմնի արձագանքը սթրեսին