Նստակյաց կյանք վարելն ավելի վտանգավոր է, քան ծխելը

Նստակյաց կյանք վարելն ավելի վտանգավոր է, քան ծխելը

Նստակյաց աշխատանքն զգալիորեն կրճատում է կյանքի տևողությունը: Ամեն օր 8 ժամ շարունակ համակարգչի առջև նստած աշխատելը 15%-ով մեծացնում է մահվան վտանգը, իսկ նստած անցկացրած 11 ժամը՝ 40%-ով:

Վերջերս իրականացված հետազոտությունները հուսադրող չեն: Ըստ Առողջապահության համաշխարհային կազմակերպության տվյալների՝ յուրաքանչյուր տարի աշխարհում նստակյաց ապրելակերպի զոհ է դառնում 5 մլն. մարդ, իսկ ծխախոտից տարեկան մահանում է 4.9 մլն մարդ: Փաստորեն նստելն ավելի վտանգավոր է, քան ծխելը:

Ողնաշարի ցավը, մկանային թուլությունը, սրտի հիվանդությունները, ստամոքսի քաղցկեղը միայն մի քանիսն են այն հետևանքներից, որոնց հանգեցնում է նստակյաց աշխատանքը: Բացի այս ֆրանսիացի սրտաբան Ֆրանսուա Կարեի (Նստակյաց ապրելակերպի հետևանքների ուսումնասիրությամբ զբաղվող կոմիտեի նախագահ) կարծիքով քիչ շարժվելը հանգեցնում է օրգանիզմի «աղտոտման», քանի որ բջիջներում ակտիվացնում է օքսիդացնող գործընթացները: Սա հիմք է նախապատրաստում բազմաթիվ հիվանդությունների՝ ներառյալ քաղցկեղի առաջացման համար:

Ի՞նչ անել: Անգամ ամենօրյա մարզանքը բավ չէ, եթե դրանից հետո ժամեր շարունակ չենք շարժվում: Բազմաթիվ միջոցներ կան, որոնք կօգնեն խուսափել նստակեցությունից և վերջինիս կործանարար հետևանքներից անգամ եթե աշխատում ենք գրասենյակում համակարգչի առջև նստած: Ներկայացնենք դրանցից մի քանիսը:

Աշխատակցին էլ. փոստով հաղորդագրություն ուղարկելու փոխարեն մոտեցեք նրան և անձամբ խոսեք:

Աշխատասեղանին բաժակով ջուր դրեք, բայց այնպես, որ միշտ ձեր տեսադաշտում լինի: Այդ դեպքում կամա թե ակամա կխմեք այն: Ջուրը բարելավում է նյութափոխանակությունը, նվազեցնում է ախորժակը, ինչպես նաև օգնում է հաճախ քայլել ... մինչև զուգարան: Հավատացեք սկզբի համար լավ է:

Եթե անգամ աշխատանքը շատ է, մի սնվեք համակարգչի մոտ նստած, գոնե 15 րոպեով դուրս եկեք ճաշելու: Լանչից հետո 5-10 րոպե զբոսնեք փողոցում:

Ժամանակ առ ժամանակ վեր կացեք աթոռից և աշխատեք կանգնած՝ հենվելով աթոռին: Դիրքի փոփոխությունը կօգնի թուլացնել լարված մկանները և ամբողջ մարմնում կբարելավի արյան շրջանառությունը:

Հեռախոսում հիշեցում դրեք, որ վեր կենալու ժամանակն է: Միջանցում քայլելով և ձեռքերի ու գլխի պտույտներ անելով զգալիորեն կատիվացնեք մարմինը: Թող որ հեռախոսը ձեզ հիշեցնի սա անել յուրաքանչյուր մեկ ժամը մեկ:

Ինչո՞ւ է առաջանում միզարձակման կարիք օրգազմից անմիջապես առաջ

Ինչո՞ւ է առաջանում միզարձակման կարիք օրգազմից անմիջապես առաջ

Պատահում է, որ սեռական հարաբերությունից առաջ մոռանում եք զուգարան գնալ, և հարաբերության ընթացքում միզելու ցանկություն է առաջանում:

Մազահեռացման հնարքներ  տնային պայմաններում

Մազահեռացման հնարքներ տնային պայմաններում

Գոյություն ունեն մազահեռացման մի շարք տարբերակներ, և գրեթե ամեն ոք ունի իր նախընտրած ձևը։ Ահա՛ մի շարք օգտակար մանրուքներ, որոնք մազահեռացումը կդարձնեն առավել հարթ և անվտանգ։

«Գեղեցկացնող» 10 վտանգավոր խորհուրդներ համացանցից

«Գեղեցկացնող» 10 վտանգավոր խորհուրդներ համացանցից

Մեզանից յուրաքանչյուրն ունի գեղեցկության իր գաղտնիքները: Դրանք լսել ենք մեր մայրերից և տատիկներից, ընկերուհիներից, իսկ զգալի մասը կարդացել ենք համացանցում:

Ամառ, արև ... դիմակ. շոգ եղանակին պաշտպանիչ դիմակներ դնելու 5 կանոն

Ամառ, արև ... դիմակ. շոգ եղանակին պաշտպանիչ դիմակներ դնելու 5 կանոն

Հայաստանում շոգ ամառ է, և դիմակներ դնելը դարձել է առավել ծանր: Ինչպես հոգ տանեք առողջության մասին, որպեսզի  մյուս կողմից էլ վնաս չհասցնեք  ձեր շնչառությա՞նը: