Ի՞նչ անել, եթե չեք ուզում սեռական հարաբերություն ունենալ. 7 խորհուրդ

Ի՞նչ անել, եթե չեք ուզում սեռական հարաբերություն ունենալ. 7 խորհուրդ


1. Հանգստացեք:
Ինչպես պարզել են գիտնականները, մարմնի համար դժվար է կենտրոնանալ սեռական հարաբերության վրա, եթե հիմնական կարիքները բավարարված չեն:


Այսպիսով, Ձեզ հարկավոր է.
• Պահպանել քիչ թե շատ կանոնավոր քնի ժամանակացույց,
• Ստեղծել հարմարավետ մթնոլորտ ննջասենյակում. այն պետք է լինի մութ, հանգիստ ու զով (ավելի լավ է սենյակը օդափոխել քնելուց առաջ),
• Ավելացնել ֆիզիկական ակտիվությունը, օրինակ, ավելի շատ քայլել կամ մարզվել,
• Չքնել քաղցած կամ էլ անմիջապես ուտելուց հետո։


2. Ինքներդ ձեզ հարցրեք՝ արդյո՞ք դա իսկապես խնդիր է Ձեզ համար։
Գոյություն չունի «Նորմալ» կամ «աննորմալ» լիբիդո, քանի որ յուրաքանչյուրի օրգանիզմն առանձնահատուկ է։ Եթե վեց ամիսը մեկ անգամ եք ունենում սեռական հարաբերություն և Ձեզ հարմարավետ եք զգում, ապա սա նորմալ է: Նույնիսկ սեռական հարաբերության լիակատար պակասը, եթե դա Ձեզ չի անհանգստացնում, նորմալ է:


3. Ստուգեք դեղատուփը։
Որոշ դեղեր ազդում են քիմիական նյութերի հավասարակշռության վրա, որոնք պատասխանատու են գրգռվածության առաջացման համար: Հետևաբար, երբեմն լիբիդոն նվազում է այս դեղերի ընդունման դեպքում.
• հակադեպրեսանտներ
• բարձր ճնշման դեղեր
• նեյրոլեպտիկներ
• միջոցներ՝ նախատեսված տեստոստերոնի նվազման համար,
• շագանակագեղձի ուռուցքների բուժման միջոցներ,
• հորմոնալ հակաբեղմնավորիչներ:
Եթե Ձեզ թվում է, որ դեղերը ազդել են Ձեր սեռական կյանքի վրա, խորհրդակցեք բժշկի հետ:


4. Լուծեք անձնական խնդիրները։
Ներքին չլուծված խնդիրները խանգարում են ցանկությանը: Օրինակ, եթե անհանգստացած եք աշխատանքի համար, ունեք խնդիրներ, ապա դա ազդում է սեռական ցանկության վրա։ Ուստի փորձեք լուծել Ձեր խնդիրները և ամբողջությամբ չծանրաբեռնվել դրանցով։
Երբեմն բավական է սպասել, մինչև դժվարին ժամանակահատվածի ավարտը, սակայն ավելի ծանր դեպքերում անհրաժեշտ կլինի հոգեբանի կամ հոգեբույժի ծառայություններ:


5. Խոսեք զուգընկերոջ հետ։
Երբեմն սեռական խնդիրները պարզապես հարաբերություններում լարվածության դրսևորում են:
Թվում է, թե դուք չեք վիճում, բայց ինչ-որ բան այն չէ անկողնում: Կամ էլ, գուցե, խնդիրը սեռական հարաբերության մեջ է: Օրինակ, Ձեզ դուր չի գալիս այն, ինչ անում է զուգընկերը…Ուստի հարկավոր է անկեղծ զրուցել ու հասկանալ միմյանց։


6. Հոգացեք առողջության մասին։
Առողջության ընդհանուր վիճակը իսկապես հսկայական ազդեցություն է ունենում սեռական կյանքի վրա: Երբեմն լիբիդոյի անկման պատճառ հանդիսանում են հիվանդության ֆիզիկական
դրսևորումները, երբեմն հուզական սթրեսը, երբեմն էլ բուժման կողմնակի ազդեցությունները:

Ամենից հաճախ դժվարություններ են առաջանում հետևյալ դեպքերում՝
• սրտի հիվանդություն
• շաքարային դիաբետ
• վահանաձև գեղձի գործառույթի խանգարում
• չարորակ ուռուցքներ
• ընկճախտ (դեպրեսիա)
• խուճապային հարձակումներ:


7. Փորձեք։
Սա չի վերաբերվում այն իրավիճակներին, երբ Ձեզ
տհաճ է նույնիսկ սեռական հարաբերության մասին մտածելը: Փոխարենը, մենք խոսում ենք այն դեպքերի մասին, երբ թվում է, թե Դուք իսկապես չեք ուզում, բայց գաղափարը ինքնին չի վանում:


Նման դեպքերում կարող եք փորձել. գուցե ստացվի հաճույք ստանալ։
Զուգընկերը կարող է օգնել՝ տրամադրվածություն ստեղծելով:

 

 Աղբյուրը
 
Բաժանորդագրվեք նաև մեր․ Տելեգրամյան ալիքին , Ֆեսբուքյան էջին, Ինստագրամյան էջին, Յութուբյան ալիքին
 

Ցածր լիբիդո. պատճառները

Ցածր լիբիդո. պատճառները

Լիբիդոյի կորուստը տարածված խնդիր է, որին բախվում է յուրաքանչյուր հինգերորդ տղամարդ և շատ կանայք՝ կյանքի ինչ-որ փուլում

Ինչու է ցավում որովայնը սեռական հարաբերությունից հետո և ինչ անել դրա դեմ

Ինչու է ցավում որովայնը սեռական հարաբերությունից հետո և ինչ անել դրա դեմ

Սեռական հարաբերության ընթացքում կամ դրանից հետո առաջացող որովայնի ցավը կոչվում է դիսպարեունիա

Ինչո՞ւ է ցավում որովայնը սեռական հարաբերությունից հետո և ինչ անել դրա դեմ

Ինչո՞ւ է ցավում որովայնը սեռական հարաբերությունից հետո և ինչ անել դրա դեմ

Սեռական հարաբերության ընթացքում կամ դրանից հետո առաջացող որովայնի ցավը կոչվում է դիսպարեունիա

Ինչպե՞ս բարձրացնել լիբիդոն

Ինչպե՞ս բարձրացնել լիբիդոն

Չկա «նորմալ» և «ոչ նորմալ» լիբիդո, քանի որ յուրաքանչյուրի սեռական ցանկությունը տարբեր է