Ի՞նչ կլինի, եթե քաղցր շատ ուտեք

Ի՞նչ կլինի, եթե քաղցր շատ ուտեք


Քաղցրը սննդակարգի պարտադիր բաղադրիչ չէ, այնպես որ չկան խիստ ստանդարտներ, որոնց պետք է հետևել:


Ո՞ր արտադրատեսակներն են համարվում քաղցր

Քաղցր են համարվում այն արտադրատեսակները, որոնք պարունակում են շատ մոնոսախարիդներ՝ գլյուկոզա, ֆրուկտոզա, դիսախարիդներ՝ սախարոզներ և այլն, որոնք ավելացվում են սննդի և խմիչքների մեջ կամ ի սկզբանե առկա են մեղրի, ծաղիկների նեկտարի, օշարակի, մրգահյութերի և բանջարեղենի հյութի մեջ։


Ինչպե՞ս պարզել, թե որքան շաքար է պարունակում տվյալ սննդամթերքը


Որոշ մթերային պիտակների վրա նշվում է ոչ միայն ածխաջրերի քանակը, այլ նաև շաքարի։ Պարզապես ուշադիր եղեք և հետևեք ձեր սննդակարգին։


Որքա՞ն քաղցր կարելի է ուտել օրվա ընթացքում


Քանի որ չկան որոշված ստանդարտներ, կարող եք կենտրոնանալ տարբեր գիտնականների կարծիքների վրա:
Բրիտանացի բժիշկները կարծում են, որ սննդից և խմիչքներից ստացված շաքարի քանակը չպետք է գերազանցի ամենօրյա սննդակարգի 5%-ը: Սա նշանակում է, որ մեծահասակները կարող են օգտագործել ոչ ավելի, քան 30 գ շաքար, իսկ երեխաները՝ ավելի քիչ։


• 7-ից 10 տարեկանները` օրական առավելագույնը 24 գ,
• 4-ից 6 տարեկանները՝ 19 գ,
• Իսկ մինչև 4 տարեկանը ավելի լավ է խուսափել քաղցր արտադրատեսակներից:


Ամերիկյան սրտաբանական ասոցիացիան կանանց խորհուրդ է տալիս օրական սպառել ոչ ավելի, քան 24 գ շաքար, իսկ տղամարդկանց՝ 36 գ։


Այսինքն, օրական կարելի է խմել 2-3 բաժակ թեյ՝ շաքարով:


Ի՞նչ կլինի, եթե քաղցր շատ օգտագործեք


Կարիք չկա ամբողջովին հրաժարվելու քաղցրից առողջ լինելու համար,
բավական է միայն օգտագործել այն չափի մեջ, այլապես կհանդիպեք կողմնակի բարդությունների.
• Քաշի ավելացում,
• գերհոգնածություն,
• տրամադրության անկում,
• Ատամների առողջության հետ կապված խնդիրներ,
• մաշկի ցան,
• մաշկի վաղ ծերացում,
• շաքարախտի առաջացման վտանգ,
• լյարդի հետ կապված խնդիրներ,
• սրտի կաթվածի և ինսուլտի առաջացման վտանգ։

 

Աղբյուրը
 
Բաժանորդագրվեք նաև մեր․ Տելեգրամյան ալիքին , Ֆեսբուքյան էջին, Ինստագրամյան էջին, Յութուբյան ալիքին
 
 

 
 
 
 
 
 
 

Ո՞ր մթերքներն են ստիպում ավելի շատ ուտել և գիրանալ

Ո՞ր մթերքներն են ստիպում ավելի շատ ուտել և գիրանալ

Հաճախ կարող եք լսել, որ երբ խոսքը վերաբերում է նիհարելուն և քաշը պահպանելուն, ամենակարևորը կալորիաների ընդհանուր քանակն է, այլ ոչ թե դրանց աղբյուրը

5 միֆ սեռական կյանքի մասին դաշտանադադարի ժամանակ, որոնք վնասակար են ձեր առողջության և հարաբերությունների համար

5 միֆ սեռական կյանքի մասին դաշտանադադարի ժամանակ, որոնք վնասակար են ձեր առողջության և հարաբերությունների համար

Դաշտանադադարը դաշտանային ցիկլի բնական դադարեցումն է

8 միֆ աուտիզմի մասին

8 միֆ աուտիզմի մասին

Աուտիզմը հիվանդություն է։ Ոչ, սա հիվանդություն չէ, այլ զարգացման հատկանիշ՝ կապված կենտրոնական նյարդային համակարգի խանգարման հետ

Ինչպես իջեցնել կորտիզոլի մակարդակը՝ ավելի երկար և լավ ապրելու համար

Ինչպես իջեցնել կորտիզոլի մակարդակը՝ ավելի երկար և լավ ապրելու համար

Կորտիզոլը մարդու առաջնային գլյուկոկորտիկոիդ հորմոնն է, որն արտադրվում է մակերիկամի կեղևում և կարգավորում է մարմնի արձագանքը սթրեսին