Ի՞նչ ուտել ծննդաբերությունից հետո

Ի՞նչ ուտել ծննդաբերությունից հետո

Մոր ճիշտ, լիարժեք և հավասարակշռված սննդակարգից է կախված նորածին փոքրիկի առողջությունը, ուստի ծննդաբերությունից հետո մայրիկը շատ ավելի հետևողական պետք է լինի սննդի հարցում, քան նախկինում։

Սկսենք այն մթերքներից, որոնցից պետք է հաժարվել կրծքով կերակրման շրջանում, որպեսզի հնարավոր լինի խուսափել ալերգիկ ռեակցիաներից ու մարսողության հետ կապված խնդիրներից։

  • Գազավորված և արհեստականորեն ներկված ըմպելիքներ, անգամ կվաս։ 
  • Պահածոյացված, մարինացված և ապխտած մթերքներ։
  • Ճարպոտ և կծու սնունդ։ 
  • Սունկ, ընկուզեղեն և անգամ մեղր, քանի որ վերջիններս ուժեղ ալերգեններ են։ 
  • Սոխ, սխտոր և ուժեղ համ ունեցող այլ համեմունքներ։ 
  • Կետչուպ, տարատեսակ կծու սոուսներ։ 
  • Խաղող, ցիտրուսային մրգեր, անանաս, ձմերուկ, դդմիկ, ելակ, ծիրան, դեղձ։ 
  • Բողկ, թթու դրած կաղամբ և վարունգ, եթե անգամ տանն են պատրաստվել։
  • Մոռացեք սուրճի, շոկոլադի և կակաոյի մասին։ 
  • Ալկոհոլային խմիչքներ, անգամ թույլ ալկոհոլային կոկտեյլներ։ 

Երեխայի լիարժեք մարսողությունն ապահովելու համար հարկավոր է պահպանել մի շարք կանոններ։

Ծննդաբերությունից անմիջապես հետո պետք է սնվել փոքր չափաբաժնով, ցանկալի է հեղուկ սնունդ ուտել, բանջարեղենային ապուրներ, այլ ապուրներ՝ վարսակաձավարով, հնդկաձավարով և այլն։ Ընդ որում դրանք պետք է սարքել ջրով և քիչ քանակությամբ աղով։

Ծննդաբերությանը հաջորդող երեք շաբաթվա ընթացքում ցանկալի է սնվել միայն ջերմային մշակում անցած ուտեստներով։

Սկսած երկրորդ-երրորդ շաբաթից կարելի է վերոնշյալ ուտեստներին ավելացնել նաև ծովաձուկ, խաշած տավարի միս, փոքր քանակությամբ ընկուզեղեն։

Երրորդ շաբաթից հետո կարելի է և անել բոլոր սահմանափակումները և սննդակարգը համալրել նոր մթերքներով՝ խաշած ձու, հավի միս, կեֆիր, հատապտուղներ ու մրգեր։

Եթե չեք ցանկանում հրաժարվել ձեր սիրելի մթերքներից ու սովորություններից, ապա սկսեք մտածել արհեստական սնուցման մասին, քանի որ հակառակ դեպքում ձեր կաթը ոչ մի օգուտ չի տա երեխային։ Ալկոհոլով, նիկոտինով և վնասակար այլ նյութերով հարստացած կաթը կարող է անդառնալիորեն վնասել երեխային։ Արժե՞ այդպիսի ռիսկի դիմել, մտածեք։

Նորածինների մոտ առկա որոշակի տարօրինակություններ, որոնք առաջին հայացքից կարող են վախեցնել անփորձ ծնողներին

Նորածինների մոտ առկա որոշակի տարօրինակություններ, որոնք առաջին հայացքից կարող են վախեցնել անփորձ ծնողներին

Ծնվելուց հետո առաջին չորս շաբաթվա ընթացքում երեխայի օրգանիզմը ներարգանդային կյանքից անցում է կատարում դեպի հետծննդյան շրջան

Ինչպե՞ս են անառողջ աղիքները խանգարում մեզ նիհարելու

Ինչպե՞ս են անառողջ աղիքները խանգարում մեզ նիհարելու

Այս մանրէների անբավարար քանակը հանգեցնում է ավելորդ քաշի առաջացման:

Ինչպե՞ս հեռացնել սպիները էպիզիոտոմիայից  (շեքահատում) և ծննդաբերական այլ վնսվածքներից հետո

Ինչպե՞ս հեռացնել սպիները էպիզիոտոմիայից (շեքահատում) և ծննդաբերական այլ վնսվածքներից հետո

Հետծննդաբերական նույնիսկ փոքր սպին կարող է վատթարացնել սեռական կյանքի որակը

Ճի՞շտ է արդյոք, որ չիլի պղպեղը կարող է բարելավել առողջությունը և երկարացնել կյանքի տևողությունը

Ճի՞շտ է արդյոք, որ չիլի պղպեղը կարող է բարելավել առողջությունը և երկարացնել կյանքի տևողությունը

Չիլի պղպեղը միակ բույսն է, որ միաժամանակ պարունակում է կարոտենոիդներ, ֆլավոնոիդներ և կապսաիցիններ