Վարժություններ լողավազանում․ հետծննդյան վերականգնում

Վարժություններ լողավազանում․ հետծննդյան վերականգնում

Որոշ կանայք բավականին արագ և շատ են նիհարում ծննդաբերությունից հետո, սակայն հաճախ, այնուամենայնիվ, գիրանում են։ Ոմանց հաջողվում է վերադարձնել հղիությունից առաջ ունեցած կազմվածքը, ոմանց՝ ոչ։ Այս հարցում կարևոր տարբերություն կա։ Պաթոլոգիական գիրությունն այլ բան է, կնոջ և աղջկա կազմվածքի բնական տարբերությունները՝ այլ։

Կազմվածքի վերականգնման գործում շատ օգտակար է լողը, քանի որ ջուրը քաշը նվազեցնելու լավագույն միջոցներից է և լողավազանում հատուկ վարժություններ կատարելով հնարավոր է ոչ միայն նիհարել, այլև վերականգնել ողնաշարի վիճակը։

Լողավազանում մարզվելիս գործնականորեն անհնար է վնասվածքներ ստանալ, ինչը շատ կարևոր է մկանների ու հոդերի թուլություն ունեցող մարդկանց համար։ Անգամ տարրական շարժումները դժվարությամբ են կատարվում ջրում, քանի որ այն դիմադրում է մեր մարմնին և մկաններին ստիպում է աշխատել։ Այդ պատճառով մկաններում նյութափոխանակությունը հնարավոր է ակտիվացնել պարզ վարժությունների միջոցով, որոնք լողավազանից դուրս անելու դեպքում առանձնապես օգտակար չէին լինի։

Բացի այդ ամենը, ջրային միջավայրը մերսող ազդեցություն է թողնում կմախքային մկանների և ներքին օրգանների վրա, ինչն իր հերթին բարենպաստ է ազդում ամբողջ օրգանիզմի վրա։

Վարժություններ

Մեջքով սեղմվեք լողավազանի պատին և ձեռքերը հետ տանելով՝ բռնեք եզրից։ Ներս քաշեք որովայնը և ծնկները ծալելով՝ ոտքերը սեղմեք կրծքին։ Ոտքերը հնարավորինս թեքեք մեկ աջ, մեկ ձախ։ Յուրաքանչյուր կողմ թեքվելիս չորս հաշվով մնացեք այդ վիճակում և սկզբնական դիրքի վերադարձեք, թուլացեք։ Կրկնեք 10-20 անգամ։

Դեմքով դեպի լողավազանի եզրը շրջվեք և բռնվեք, ծալեք արմունկները և ոտքերը պահեք այնպես, ինչպես սովորաբար պահում եք լողալիս։ Ձգեք և ներս քաշեք որովայնը, ոտքերը միացրեք իրար և սկսեք դանդաղորեն ծալել ծնկները և ոտքերը մոտեցնել կրծքին։ Մինչև չորսը հաշվեք և թուլացրեք ոտքերը և թոըյլ տվեք իջնել ներքև։ Կրկնեք 10-20 անգամ։

Մեջքով կանգնեք դեպի լողավազանի եզրը, տարածեք ձեռքերը և բռնեք եզրից։ Իրար կպցնելով ոտքերը՝ թուլացրեք և իջեցրեք ներքև, այնուհետև ներս քաշեք որովայնը և ճոճեք ուղիղ պահած ոտքերը նախ աջ, ապա մեջտեղ և ձախ։ Ուսերը և մարմնի վերին հատվածը պետք է անշարժ մնան։ Կրկնեք 10-20 անգամ։

Ողնաշարի և պարանոցի մկանները թուլացնելու և հանգստացնելու համար խորհուրդ ենք տալիս լողալ մեջքի պառկած վիճակում։

Հարց ու պատասխան նոր կորոնավիրուսային վարակի, հղիության, ծննդաբերության և կրծքով կերակրման վերաբերյալ

Հարց ու պատասխան նոր կորոնավիրուսային վարակի, հղիության, ծննդաբերության և կրծքով կերակրման վերաբերյալ

ՔՈՎԻԴ-19-ից խուսափելու համար հղիության ընթացքում կանայք պետք է ձեռնարկեն միևնույն նախազգուշական միջոցները, ինչ մյուս ....

Ալկոհոլը կրծքով կերակրման ընթացքում

Ալկոհոլը կրծքով կերակրման ընթացքում

Լակտացիայի շրջանում ալկոհոլի օգտագործումը քիչ ուսումնասիրված հարց է։ Մայրիկները հաճախ են լսում հակասական խորհուրդներ, թե ինչպես է ազդում ալկոհոլը երեխայի վրա․․․

Ցիստիտը հղիության ընթացքում

Ցիստիտը հղիության ընթացքում

Հղիության ընթացքում ցիստիտի դեպքում դեղամիջոցների և անգամ որոշ խոտաբույսերի ընդունումն արգելվում է, քանի որ ոչ բոլորն են բարենպաստ ազդեցություն թողնում երեխայի առողջության վրա․․․

Մագնիումի դերը հղիության ընթացքում

Մագնիումի դերը հղիության ընթացքում

Մագնիումի պակասն առանձնահատուկ զգացվում է հղիության շրջանում, քանի որ այն մասնակցում է փոքրիկի պրակտիկորեն բոլոր օրգանների կազմավորմանը և․․․․