Ինչպես հասկանալ՝ արդյո՞ք ունեք կախվածություն պոռնոգրաֆիայից

Ինչպես հասկանալ՝ արդյո՞ք ունեք կախվածություն պոռնոգրաֆիայից

Պոռնո կախվածությունը պոռնոգրաֆիա դիտելու մոլուցքային ցանկությունն է՝ նույնիսկ ավելի կարևոր գործունեության հաշվին: Սա բժշկական ախտորոշում չէ, սակայն որոշ մարդկանց համար նման ֆիլմեր դիտելու անդիմադրելի ցանկությունը խնդիր է դառնում:

Ինչպե՞ս հասկանալ, որ առկա է կախվածություն պոռնոգրաֆիայից։

Քանի որ պոռնոգրաֆիայից կախվածությունը չի դասվում հոգեբուժական հիվանդությունների շարքին, ախտորոշման համար ստանդարտացված չափանիշներ չկան: Բայց դուք պետք է զգույշ լինեք, եթե անձը.

• մեծ գումարներ է վատնում պոռնոգրաֆիայի վրա՝ երբեմն ի վնաս առաջին անհրաժեշտության ապրանքների,

• դիտում է պոռնո ֆիլմեր՝ ծանր հույզերի դեմ պայքարելու համար, ինչպիսիք են՝ ցավը, անհանգստությունը և տխրությունը,

• դիտելիս ռիսկի է դիմում. օրինակ՝ դա անում է հասարակական վայրերում կամ աշխատավայրում,

• զայրանում է, եթե նրան խորհուրդ են տալիս քիչ դիտել,

• դիտելուց հետո ամաչում է, բայց չի կարողանում հրաժարվել այդ սովորությունից,

• հաճույք ստանալու համար դիտում է պոռնոգրաֆիա՝

սեռական հարաբերությունը համարելով ոչ այնքան գրավիչ,

• թաքցնում է պոռնոգրաֆիա դիտելու սովորությունը սեռական զուգընկերներից։

Ինչո՞ւ է պոռնոգրաֆիայից ունեցած կախվածությունը վտանգավոր:

Պոռնոգրաֆիայից ունեցած կախվածությունը, ինչպես ցանկացած կախվածություն, կարող է պատճառ դառնալ, որ մարդը հեռանա այն ամենից, ինչն իրեն թանկ է, և ի վերջո կործանի իր կյանքը: Այս կախվածությունը կարող է փչացնել իրական սեքսի հաճույքը։

Ինչպե՞ս ազատվել նման ֆիլմերի կախվածությունից

Դրա դիտումը սահմանափակելը և հոգեթերապիան սովորաբար օգնում են: Դեղամիջոցները համարվում են պակաս արդյունավետ, բայց երբեմն դրանք նույնպես ցուցվում են:

 

Աղբյուրը
 
Բաժանորդագրվեք նաև մեր․ Տելեգրամյան ալիքին , Ֆեսբուքյան էջին, Ինստագրամյան էջին, Յութուբյան ալիքին

Նմանատիպ նյութեր

Ո՞ր մթերքներն են ստիպում ավելի շատ ուտել և գիրանալ

Ո՞ր մթերքներն են ստիպում ավելի շատ ուտել և գիրանալ

Հաճախ կարող եք լսել, որ երբ խոսքը վերաբերում է նիհարելուն և քաշը պահպանելուն, ամենակարևորը կալորիաների ընդհանուր քանակն է, այլ ոչ թե դրանց աղբյուրը

5 միֆ սեռական կյանքի մասին դաշտանադադարի ժամանակ, որոնք վնասակար են ձեր առողջության և հարաբերությունների համար

5 միֆ սեռական կյանքի մասին դաշտանադադարի ժամանակ, որոնք վնասակար են ձեր առողջության և հարաբերությունների համար

Դաշտանադադարը դաշտանային ցիկլի բնական դադարեցումն է

8 միֆ աուտիզմի մասին

8 միֆ աուտիզմի մասին

Աուտիզմը հիվանդություն է։ Ոչ, սա հիվանդություն չէ, այլ զարգացման հատկանիշ՝ կապված կենտրոնական նյարդային համակարգի խանգարման հետ

Ինչպես իջեցնել կորտիզոլի մակարդակը՝ ավելի երկար և լավ ապրելու համար

Ինչպես իջեցնել կորտիզոլի մակարդակը՝ ավելի երկար և լավ ապրելու համար

Կորտիզոլը մարդու առաջնային գլյուկոկորտիկոիդ հորմոնն է, որն արտադրվում է մակերիկամի կեղևում և կարգավորում է մարմնի արձագանքը սթրեսին