Չեմ ուտում, չեմ քնում, բայց գիրանում եմ

Չեմ ուտում, չեմ քնում, բայց գիրանում եմ

Կարող եք կալորիականության պակասորդով դիետաներ պահել, սպորտով զբաղվել, բայց շարունակել մարմնի քաշն ավելացնել. ինչո՞ւ է այդպես...

 Խնդիրը քունն է:

Ավելորդ ճարպային շերտից ազատվելու համար առաջին հերթին պետք է սովորեք ճիշտ քնել:

Ինչպես ճիշտ քնել
 
 • Գնալ քնելու ժամը 23-ից ոչ ուշ

• Քնի տևողությունը՝ առնվազն 7-8 ժամ

• Պարտադիր պայման է՝ բացարձակ խավարը (արհեստական լույսի ոչ մի աղբյուր չլինի` գիշերային լույսեր, հեռուստացույց, լուսավորող սարքեր և այլն)։

• Քնելուց 3-4 ժամ առաջ մի՛ սնվեք

Ինչպե՞ս է սա գործում

Վերը նշված պայմաններին չհետևելու դեպքում մեծանում է ադրենոկորտիկոտրոպ հորմոնի մակարդակը։

• Այն աստիճանաբար բարձրացնում է կորտիզոլի՝ սթրեսի հորմոնի, մակարդակը

• Այն իր հերթին նպաստում է ճարպի ձևավորմանը, բարձրացնում է արյան մեջ գլյուկոզայի և ինսուլինի մակարդակը։ Սա կարող է առաջացնել 2-րդ տիպի շաքարախտ՝ սերոտոնինի և դոֆամինի արտադրությունը նվազեցնելու պատճառով: Երբ մենք սկսում ենք զգալ անհանգստություն և ընկճվածություն, այս տհաճ զգացողություններից ազատվելու համար սկսում ենք քաղցր ուտել։

Սոմատոտրոպ հորմոնը՝ աճի հորմոնը, արտադրվում է քնելուց մի քանի ժամ հետո և սկսում է լիպոլիզի գործընթացը՝ ճարպի քայքայումը: Բայց եթե գիշերը ընդունել եք ածխաջրեր, այս հորմոնի սեկրեցումը զգալիորեն կրճատվում է:

Իսկ ոչ առողջ քունը կխաթարի լեպտինի և գրելինի զարգացումը, ինչը կհանգեցնի ախորժակի աճի: Ապացուցված է, որ նորմալ չքնելու դեպքում մենք անգիտակցաբար ուտում ենք 385 կալորիա ավելի շատ։


Ահա՛, թե ոչ առողջ քունը ինչպես կարող է ազդել մեր օրգանիզմի վրա։

 

Աղբյուրը
 
 Բաժանորդագրվեք նաև մեր․ Տելեգրամյան ալիքին , Ֆեսբուքյան էջին, Ինստագրամյան էջին , Յութուբյան ալիքին

Առաջին օգնության կանոններ, որոնք յուրաքանչյուրը պետք է իմանա

Առաջին օգնության կանոններ, որոնք յուրաքանչյուրը պետք է իմանա

Ի՞նչ անել նախքան օգնություն ցուցաբերելը

Ինչպե՞ս նվազեցնել շաքարի մակարդակն արյան մեջ

Ինչպե՞ս նվազեցնել շաքարի մակարդակն արյան մեջ

Առողջ մարդիկ և նրանք, ովքեր ունեն նախաշաքարախտային վիճակ պետք է հետևեն արյան մեջ շաքարի մակարդակի ցուցիչներին, որպեսզի չզարգանա շաքարախտ, իսկ դիաբետիկները պետք է հետևեն, որպեսզի բարդություններ չառաջանան

Ալերգիայի 7 ախտանիշներ, որոնք կարող են դրսևորվել ողջ տարվա ընթացքում

Ալերգիայի 7 ախտանիշներ, որոնք կարող են դրսևորվել ողջ տարվա ընթացքում

Չոր հազ Եթե հազը շարունակվում է ավելի քան երեք շաբաթ, դա կարող է վկայել ալերգիայի մասին

8 միջոց՝ փռշտոցը դադարեցնելու համար

8 միջոց՝ փռշտոցը դադարեցնելու համար

Փռշտոցը ռեֆլեքս է, որը տեղի է ունենում քթի լորձաթաղանթի գրգռման արդյունքում