Չեմ ուտում, չեմ քնում, բայց գիրանում եմ

Չեմ ուտում, չեմ քնում, բայց գիրանում եմ

Կարող եք կալորիականության պակասորդով դիետաներ պահել, սպորտով զբաղվել, բայց շարունակել մարմնի քաշն ավելացնել. ինչո՞ւ է այդպես...

 Խնդիրը քունն է:

Ավելորդ ճարպային շերտից ազատվելու համար առաջին հերթին պետք է սովորեք ճիշտ քնել:

Ինչպես ճիշտ քնել
 
 • Գնալ քնելու ժամը 23-ից ոչ ուշ

• Քնի տևողությունը՝ առնվազն 7-8 ժամ

• Պարտադիր պայման է՝ բացարձակ խավարը (արհեստական լույսի ոչ մի աղբյուր չլինի` գիշերային լույսեր, հեռուստացույց, լուսավորող սարքեր և այլն)։

• Քնելուց 3-4 ժամ առաջ մի՛ սնվեք

Ինչպե՞ս է սա գործում

Վերը նշված պայմաններին չհետևելու դեպքում մեծանում է ադրենոկորտիկոտրոպ հորմոնի մակարդակը։

• Այն աստիճանաբար բարձրացնում է կորտիզոլի՝ սթրեսի հորմոնի, մակարդակը

• Այն իր հերթին նպաստում է ճարպի ձևավորմանը, բարձրացնում է արյան մեջ գլյուկոզայի և ինսուլինի մակարդակը։ Սա կարող է առաջացնել 2-րդ տիպի շաքարախտ՝ սերոտոնինի և դոֆամինի արտադրությունը նվազեցնելու պատճառով: Երբ մենք սկսում ենք զգալ անհանգստություն և ընկճվածություն, այս տհաճ զգացողություններից ազատվելու համար սկսում ենք քաղցր ուտել։

Սոմատոտրոպ հորմոնը՝ աճի հորմոնը, արտադրվում է քնելուց մի քանի ժամ հետո և սկսում է լիպոլիզի գործընթացը՝ ճարպի քայքայումը: Բայց եթե գիշերը ընդունել եք ածխաջրեր, այս հորմոնի սեկրեցումը զգալիորեն կրճատվում է:

Իսկ ոչ առողջ քունը կխաթարի լեպտինի և գրելինի զարգացումը, ինչը կհանգեցնի ախորժակի աճի: Ապացուցված է, որ նորմալ չքնելու դեպքում մենք անգիտակցաբար ուտում ենք 385 կալորիա ավելի շատ։


Ահա՛, թե ոչ առողջ քունը ինչպես կարող է ազդել մեր օրգանիզմի վրա։

 

Աղբյուրը
 
 Բաժանորդագրվեք նաև մեր․ Տելեգրամյան ալիքին , Ֆեսբուքյան էջին, Ինստագրամյան էջին , Յութուբյան ալիքին

Գրիպը քրոնիկ հիվանդությունների ժամանակ

Գրիպը քրոնիկ հիվանդությունների ժամանակ

Գրիպի ֆոնի վրա գրեթե ցանկացած քրոնիկ հիվանդություն ակտիվանում է՝ վատթարացնելով անձի առողջական վիճակը, որը կարող է հանգեցնել մինչև իսկ մահվան

Հարբեցողություն

Հարբեցողություն

Ալկոհոլի անվտանգ չափաբաժնի մասին ուսումնասիրությունները վկայում են, որ ֆիզիոլոգիայի տեսանկյունից այն գոյություն չունի: Սակայն հարկ է նշել, որ ալկոհոլն ազդում է նաև հոգեվիճակի վրա

Սրտի հիվանդությունները մեծացնում են դեմենցիայի առաջացման վտանգը

Սրտի հիվանդությունները մեծացնում են դեմենցիայի առաջացման վտանգը

Ձախ նախասրտի կառուցվածքային փոփոխությունները մեծացնում են դեմենցիայի առաջացման հավանականությունը, նույնիսկ եթե հիվանդները չունեն սրտի գործառույթի խանգարումներ

Վտանգավոր պահածոներ

Վտանգավոր պահածոներ

 Ինչո՞ւ խորհուրդ չի տրվում տնային պայմաններում պահածոյացնել միսը, ոլոռը և եգիպտացորենը