Ինչպես բացահայտել հեմոգլոբինի պակասը և լրացնել այն 

Ինչպես բացահայտել հեմոգլոբինի պակասը և լրացնել այն 
Օրգանիզմում կան նյութեր, առանց որոնց անհնար է: Դրանցից մեկը հեմոգլոբինն է, որը արյան մեջ առկա սպիտակուցն է: Դրա հիմնական գործառույթն է՝ կապվել թթվածնի մոլեկուլների հետ, որոնք մենք ստանում ենք շնչառության ընթացքում, այնուհետև արյան հետ միասին դրանք տեղափոխում և տալիս ենք օրգաններին ու հյուսվածքներին: Հեմոգլոբինի երկրորդ, բայց ոչ պակաս կարևոր խնդիրը թթվածնի փոխանցումն է․ այն տանում է ածխածնի երկօքսիդը հյուսվածքներից և տեղափոխում է դեպի թոքեր: Մենք շնչում ենք, և մեր օրգանները ստանում են կյանքի համար անհրաժեշտ թթվածին: Մենք շնչում ենք և մաքրում հյուսվածքները դրանցում առաջացած ածխածնի երկօքսիդից: Առանց հեմոգլոբինի լիարժեք ներշնչում և արտաշնչում անհնար կլիներ: 
 
Ինչպես բացահայտել հեմոգլոբինի ցածր մակարդակը 
Եթե այս սպիտակուցը բավարար չէ, օրգանիզմը քիչ թթվածին է ստանում: Սիրտը, ուղեղը և այլ օրգանները սկսում են տառապել հիպոքսիայից, ինչը ազդում է դրանց աշխատանքի և առհասարակ մեր բարեկեցության վրա: Կան սակավարյունության բնորոշ ախտանիշներ (այսպես կոչված հեմոգլոբինի պակաս): 
• Դուք թույլ եք զգում: Թվում է, թե  այլևս բավարար ուժ չունեք նույնիսկ սովորական գործողությունների համար: 
Եթե ինչ-որ բան եք անում, արագ հոգնում եք 
• Թվում է, թե սկսել եք ավելի վատ մտածել 
• Առաջացել է գլխապտույտ 
• Չափազանց գունատ եք թվում 
•Լնդերն ունեն բաց վարդագույն, սպիտակավուն երանգ 
•Հեշտ ու արագ շնչարգելություն է առաջանում։ 
•Սիրտն արագ է բաբախում: Կամ թվում է, թե երբեմն սիրտը հարվածում է: 
 Եթե կասկածում եք, որ հեմոգլոբինի ցածր մակարդակ ունեք, պետք է անպայման դիմեք բժշկի։ 
Ինչպես բարձրացնել հեմոգլոբինը  
Հեմոգլոբինի մակարդակը բարձրացնելու համար բավական է միայն սննդակարգը փոքր-ինչ կարգավորել:  
Ահա մի քանի խորհուրդ: 
1. Կերեք երկաթով հարուստ սնունդ 
Հեմոգլոբին արտադրելու համար մարմինը երկաթի կարիք ունի: Այս տարրի բացակայության դեպքում զարգանում է սակավարյունության ամենատարածված տեսակներից մեկը` երկաթի պակասությունը: Հետևաբար, առաջին բանը, որ պետք է անել, երբ հեմոգլոբինի մակարդակը ցածր է, երկաթով հարուստ սնունդ ուտելն է. 
• միս և ձուկ 
• լյարդ և այլ ենթամթերքներ 
• սպանախ, կաղամբ և այլ կանաչեղեն 
• բանջարեղեն 
• բրոկկոլի 
•լ ոբի և ոսպ 
• հավի ձու 
• ընկուզեղեն և սերմեր 
• չիր 
2. Ճաշացանկին ավելացրեք ֆոլաթթվով հարուստ սնունդ 
Ֆոլաթթուն B խմբի վիտամիններից մեկն է: Այն՝ օրգանիզմում հեմոգլոբինի արտադրության հիմնական բաղադրիչն է: Եթե ձեր սննդակարգից բավարար քանակությամբ այս նյութը չեք ստանում, ֆոլաթթվի պակասությունից կարող է առաջանալ սակավարյունություն: 
Ֆոլաթթվի հարուստ աղբյուրներ են՝  
• կանաչիներ (սպանախ, հազար) 
• հատիկաընդեղեն՝ լոբի, ոլոռ, ոսպ 
• ծնեբեկ 
• հավի ձու 
3 Մի մոռացեք վիտամին C-ի մասին 
Սննդամթերքից կամ լրացումներից բավարար քանակությամբ երկաթ ստանալը անհրաժեշտ է: Բայց նույնիսկ ավելի կարևոր է համոզվել, որ այս տարրը կլանվում է: Վիտամին C-ն թույլ է տալիս օրգանիզմին ավելի շատ երկաթ ստանալ սննդից: Փնտրեք այն այնպիսի մթերքների մեջ, ինչպիսիք են. 
• ցիտրուսային մրգեր՝ նարինջ, մանդարին, թուրինջ 
• ելակ 
• սև հաղարջ 
• կանաչեղեն, բանջարեղեն` սպանախ, կաղամբ: 
4. Հիշեք նաև վիտամին A-ի մասին 
Վիտամին A- ն և բետա-կարոտինը (դրա ձևը՝ բուսական սննդի մեջ) նույնպես կարևոր տարրեր են, որոնք օրգանիզմին թույլ են տալիս ավելի արդյունավետ կլանել երկաթը սննդից:  
Մթերքներ, որոնք հարուստ են վիտամին A-ով՝ 
• տավարի միս, լյարդ, ներառյալ երշիկեղեն  
• տրեսկա ձկան լյարդի յուղ 
• բատատ՝ քաղցր կարտոֆիլ  
• սպանախ 
• դդում 
5. Մի՛ օգտագործեք չափազանց շատ սննդամթերքներ, որոնք խանգարում են երկաթի կլանմանը 
Մասնավորապես կալցիում պարունակող մթերքները պետք չէ չարաշահել: Կալցիումի լրացումն ազդում է երկաթի կլանման վրա. 
• թթվեցրած կաթ, յոգուրտ, կեֆիր, կաթնաշոռ 
• սոյա և դրա վրա հիմնված սննդամթերքներ. սոյայի միս, տոֆու և այլն 
• թուզ 
Այստեղ մի նրբություն կա. կալցիումն ընդհանրապես չպետք է բացառվի, քանի որ այն նաև անհրաժեշտ է օրգանիզմին: Կարևոր է միայն չչարաշահել այն: Մի բաժակ կեֆիրը կամ մի քանի թուզը չեն վնասի։ 
Բացի այդ,  թեյը և սուրճը խանգարում են երկաթի կլանմանը: 
6. Ընդունե՛ք երկաթի հավելումներ
Ամենակարևորը՝ ոչ մի դեպքում ինքնաբուժությամբ չզբաղվել. պատրաստուկներ  (պրեպարատներ) ընդունեք միմիայն բժշկի ցուցմամբ, քանի որ  բացի երկաթից, դեղատների հավելումները պարունակում են այլ նյութեր  և վիտամիններ: 
Եթե այս դեղերն ընդունեք սխալ չափաբաժնով, կարող եք գերազանցել անվտանգ դեղաչափը: Արդյունքում կառաջանա  հիպերվիտամինոզ A, որն ուղեկցվում է գլխացավերով, մազաթափությամբ, տեսողության խանգարումով և այլ կողմնակի բարդություններով: Երկաթի ավելցուկը նույնպես կարող է վտանգավոր լինել: Դա կարող է առաջացնել հեմոխրոմատոզ կոչվող վիճակ, որը մեծացնում է լյարդի, լեղապարկի, վահանագեղձի, սրտանոթային հիվանդությունների ռիսկը:
 
Աղբյուրը
Գրիպը քրոնիկ հիվանդությունների ժամանակ

Գրիպը քրոնիկ հիվանդությունների ժամանակ

Գրիպի ֆոնի վրա գրեթե ցանկացած քրոնիկ հիվանդություն ակտիվանում է՝ վատթարացնելով անձի առողջական վիճակը, որը կարող է հանգեցնել մինչև իսկ մահվան

Հարբեցողություն

Հարբեցողություն

Ալկոհոլի անվտանգ չափաբաժնի մասին ուսումնասիրությունները վկայում են, որ ֆիզիոլոգիայի տեսանկյունից այն գոյություն չունի: Սակայն հարկ է նշել, որ ալկոհոլն ազդում է նաև հոգեվիճակի վրա

Սրտի հիվանդությունները մեծացնում են դեմենցիայի առաջացման վտանգը

Սրտի հիվանդությունները մեծացնում են դեմենցիայի առաջացման վտանգը

Ձախ նախասրտի կառուցվածքային փոփոխությունները մեծացնում են դեմենցիայի առաջացման հավանականությունը, նույնիսկ եթե հիվանդները չունեն սրտի գործառույթի խանգարումներ

Վտանգավոր պահածոներ

Վտանգավոր պահածոներ

 Ինչո՞ւ խորհուրդ չի տրվում տնային պայմաններում պահածոյացնել միսը, ոլոռը և եգիպտացորենը