Ինչպե՞ս լավացնել ուղեղի աշխատանքը

Ինչպե՞ս լավացնել ուղեղի աշխատանքը

Ապացուցված է, որ մարդկանց մեծամասնության ուղեղն իր ամբողջ ներուժով չի աշխատում։ Այն մասնակցում է մարդու բոլոր գործողություններին, դրանից են կախված որոշումները և առհասարակ կյանքի որակը։

Խթանելով ուղեղի աշխատանքը՝ ոչ միայն կլավացնեք ձեր առողջությունը, ինքնազգացողությունը և արտաքին տեսքը, այլև զգալիորեն կազդեք ձեր կյանքի որակի բարձրացման վրա։

Ուղեղի առողջությունը կախված է էկոլոգիայից և ձեր ապրելակերպից։ Ալկոհոլ օգտագործեղ, ծխող, վատ սնվող և պասիվ կենսակերպ վարող մարդը 40-50 տարեկանում ունենում է առողջական այն խնդիրները, որ սովորաբար առողջ ապրելակերպ վարող մարդն ունենում է 70 տարեկանում։

Ուղեղի աշխատանքը լավացնելու և հետագա խնդիրներից խուսափելու համար հետևեք ստորև նշված խորհուրդներին։

1. Ճիշտ սնվեք։ Սպիտակուցներով հարուստ սնունդ կերեք և նախապատվությունը տվեք բարդ ածխաջրերին (միրգ, բանջարեղեն, ձավարեղեն, ցորեն)։ Ավելի լավ է հրաժարվեք պարզ ածխաջրերից։ Բացի այդ, հարկավոր է լրացնել ջրի օրական պահանջը՝ 1.5-2լ։

2. Սպորտով զբաղվեք։ Այն լավացնում է արյան շրջանառությունը և արյունը հարստացնում է թթվածնով։

3. Սննդային բնական հավելանյութեր օգտագործեք, օրինակ՝ ձկան յուղ՝ մաշկի վիճակը, սրտի աշխատանքը և հորմոնների հավասարակշռությունը լավացնլու նպատակով։ Սելեն՝ վահանաձև գեղձի հորմոնների համար, ինչպես նաև ցինկ, գլիցին, L-տրիպտոֆան, սրոհունդ (զվերոբոյ), ժենշեն, գլյուտամին և այլն։ Օգտագործելուց առաջ հարկավոր է անպայման խորհրդակցել բժշկի հետ։

4. Հստակ նպատակներ սահմանեք։ Ուղեղին կոնկրետ ցուցումներ են պետք։ Նպատակներ դնելով և դրանք գրելով ոչ միայն բարձրացնում եք դրանց հաջող իրականացման հավանականությունը, այլև լավացնում եք ուղեղի կիսագնդերի ճակատային բաժնի աշխտանքը, որը մասնակցում է պլանավորման և կանխատեսման գործընթացներին։

5. Օրագիր գրեք։ Ձեր ապրումներն ու տագնապային մտքերը գրելը հանգստացնող ազդեցություն ունի և լավացնում է կիսագնդերի աշխատանքը։

6. Մեդիտացիա արեք և յոգայով զբաղվեք։ Ապացուցված է, որ մեդիտացիան և շնչառական վարժությունները հանգստացնում են նյարդային համակարգը, ուղեղը հարստացնում արյամբ և թթվածնով։

Կարդացեք՝ Հանգստացնող մեդիտացիա

Ներարգանդային պարույր

Ներարգանդային պարույր

Ի՞նչ է ներարգանդային պարույրը

Ինչ է Կվինկեի այտուցը և ինչպես կանխել այն

Ինչ է Կվինկեի այտուցը և ինչպես կանխել այն

Ե՞րբ է անհրաժեշտ շտապ օգնություն կանչել

Ինչ անել, եթե անընդհատ հոգնածություն եք զգում

Ինչ անել, եթե անընդհատ հոգնածություն եք զգում

Յուրաքանչյուր մարդ ժամանակ առ ժամանակ հոգնում է։

Առողջ սովորություններ

Առողջ սովորություններ

Մեծահասակին անհրաժեշտ է 7-9 ժամ քուն