Օգտակար խորհուրդներ հղի կանանց

14.04.201453705

Հղիության ընթացքում կանանցից շատերի ինքնազգացողությունը վատանում է ամենաանպատեհ վայրերում (հասարակական տրանսպորտում, զբոսնելիս և այլն): Եթե որոշակի վարժություններ անեք և ֆիզիկապես պատրաստվեք ծննդաբերությանը, ձեզ ավելի հարմար կզգաք:

1. Եթե հնարավոր է, փորձեք երկար ժամանակ կանգնած չմնալ, հատկապես երրորդ եռամսյակում: Դրա հետևանքով հնարավոր է, որ ոտքերից դեպի սիրտ և գլուխ անցնող արյան հոսքը դանդաղի՝ առաջացնելով ուժեղ գլխապտույտ: Անհրաժեշտության դեպքում մարմնի ծավալը մի ոտքից տեղափոխեք մյուսի վրա կամ էլ կրունկներից անցեք մատների ծայրերին:

2. Հղիության երկրորդ կեսում շատ վտանգավոր է երկար ժամանակ նստած մնալը. դա նույնպես դժվարացնում է արյան շրջանառությունը: Խորհուրդ չի տրվում նստել ոտքը ոտքին գցած վիճակում, անգամ, եթե սովոր եք այդպես նստելուն:

3. Եթե ցանկանում եք վեր կենալ, նախ մի փոքր առաջ եկեք դեպի աթոռի եզրը: Վեր կացեք՝ օգտագործելով ոչ թե փորի, այլ միայն ոտքերի մկանները:

4. Արդեն նկատած կլինեք, որ որքան շաբաթներն ավելանում են, այնքան դժվարանում է պառկելը: Եթե կողքի վրա եք պառկում, բարձը դրեք ոտքերի արանքում:

5. Եթե ցանկանում եք վեր կենալ անկողնուց, ապա նախ շրջվեք կողքի (եթե պառկած էիք մեջքի վրա), կախեք ոտքերը, նստեք և նոր միայն վեր կացեք: