Կիվի․ օգտակարությունն ու հակացուցումները

07.12.20183563

Մեկ կիվին մարդուն ապահովում է վիտամին C-ի օրական անհրաժեշտ չափաբաժնով, ընդ որում՝ այն ավելի շատ վիտամին C է պարունակում, քան նարինջն ու ցիտրուսային այլ մրգերը։ Պարունակում է նաև վիտամին Е, А, РР, ինչպես նաև B խմբի վիտամիններ, կալիում, կալցիում, երկաթ,մագնիում, ֆոսֆոր և օգտակար այլ նյութեր։

Օգտակար հատկությունները

Ամրացնում է իմունիտետը, օրգանիզմը պաշտպանում հարբուխից։

Բարենպաստ ազդեցություն է թողնում շնչառական համակարգի վրա, մեղմում հազը։

Հրաշալի ազդեցություն է թողնում սրտանոթային համակարգի վրա, ամրացնում է անոթների պատերը, կարգավորում խոլեստերինի մակարդակը և նոսրացնում արյունը։

Նվազեցնում է արյան ճնշումը։

Նվազեցնում է օնկոլոգիական հիվանդությունների առաջացման վտանգը։

Օգտակար է մարսողական համակարգի բնականոն աշխատանքի համար, օգնում է այրոցի և փորկապության ժամանակ։

Միզաքարային հիվանդության կանխման հրաշալի միջոց է։

Օգնում է օրգանիզմից հեռացնել ավելորդ նատրիումը, ուստի ցուցված է աղի ուտելիքներ սիրողներին։

Ցուցված է նաև շաքարային դիաբետ ունեցող մարդկանց։

Ամրացնում է նյարդային համակարգը, օգնում պայքարել անքնության դեմ։

Պաշտպանում է ԴՆԹ-ի մուտացիաներից՝ օգնելով առողջ սերունդ ունենալուն։

Ցուցված է ավելորդ քաշ ունեցող մարդկանց, քանի որ օգնում է այրել ավելորդ ճարպերը։

Օգնում է պահպանել երիտասարդությունը։

Օգտակար է նաև հղի կանանց համար։

Հակացուցումները

Չի կարելի չարաշահել կիվին, քանի որ կարող է ալերգիկ ռեակցիաներ առաջացնել։ հակացուցված է խոցային և ստամոքսի այլ հիվանդությունների դեպքում։