Սպորտ և հղիություն․ արգելված և թույլատրելի ծանրաբեռնվածություն

08.03.20176099

Հղիության ընթացքում սպորտի մասին խոսելով պետք է հասկանալ ֆիզկուլտուրան, որը թույլատրելի է ապագա մորը։ Ընդունված է համարել, որ այն կանայք, որոնք նախքան հղիությունն ակտիվորեն զբաղվել են սպորտով, այն կարող են շարունակել նաև հղիության ընթացքում՝ նվազեցնելով ծանրաբեռնվածությունը։

Կարդացեք՝ Սպորտը և հղիությունը․ ինչպե՞ս համատեղել

Մասամբ ճիշտ է, սակայն հղիության ընթացքում օրգանիզմը կարող է անակնկալներ մատուցել նաև սպորտով զբաղվող կնոջը։ Հղիության ընդհատման վտանգից ոչ ոք զերծ չէ, ուստի միայն բժիշկը կարող է որոշել ծանրաբեռնվածության չափը՝ հիմնվելով ՈւՁՀ-ի և հետազոտությունների արդյունքների վրա։

Ո՞ր գործոններին է պետք ուշադություն դարձնել

Եթե ապագա մայրը երկվորյակի է սպասում կամ էլ այնքան էլ երիտասարդ չէ, ապա պետք է զգույշ լինել։ Եթե բժիշկը պնդում է, որ կինը պետք է հղիությունն անցկացնի պառկած, ոտքերը բարձր դրված, ապա չի նշանակում, որ կատակ է անում։ Նման դեպքերում ամենամեծ ծանրաբեռնվածությունը կլինի քնից առաջ զբոսնելը։

Հակացուցումներ

Սպորտի ի՞նչ տեսակ ընտրել

Եթե չկան հակացուցումներ, կարող եք ֆիզիկական վարժություններ անել, սակայն ընտրած ձևը չպետք է լինի ակտիվ շարժումներ ենթադրող, օրինակ՝ վազք, ձիավարություն, ցատկ, հեծանվասպորտ, մեծ թենիս, վնասվելու վտանգ կրող, ձգումներ ենթադրող՝ շնչառության պահում, շեշտակի պտույտներ, ծանրության բարձրացում և այլն։ Ծանրաբեռնվածությունը պետք է անվտանգ լինի և առավելագույն հաճույք պատճառի։

Ի՞նչն է թույլատրելի

Լողն ու ամենօրյա զբոսանքը լավացնում են արյան շրջանառությունը, սրտանոթային համակարգի աշխատանքը, կանխում են շնչառական հիվանդությունները, հանգստացնում են նյարդերը, անցկացնում են գլխացավը, կանխում են ավելորդ քաշի կուտակումը և այլն։

Լողավազանն ընտրելիս ուշադրություն դարձրեք մաքրությանը, մեծ կենտրոններում պահպանում են սանիտարական նորմերը, լավ են քլորացնում ջուրը։ Հիշեցնենք, որ քլորը երեխային չի փոխանցվում և չի կարող վնասել նրան։ Գուցե անգամ հղի կանանց համար նախատեսված ջրային աէրոբիկայի դասեր գտնեք։

Կարդացեք՝ Քայլքը հղիության ընթացքում

Այսօր մեծ տարածում ունի յոգան և հղի կանանց մարմնամարզությունը։ Դրանց առավելությունները շատ են։ Ուշադրություն դարձրեք մարզչին կամ յոգայի ուսուցչին, վերջիններս պետք է փորձառու լինեն և հղի կանանց հետ աշխատելու հատուկ հմտություններ ունենան։

Ակտիվության ընտրված ձևը պետք է հաճույք պատճառի և առույգացնի, այլ ոչ թե հոգնեցնի։ Անհարմարության, ցավի կամ տհաճ զգացողության դեպքում հարկավոր է դադարեցնել, ընթացքում կարող եք ջուր խմել։

Հիշեք՝ ծննդաբերությունը որքան մոտենում է, ծանրաբեռնվածությունն այնքան նվազում է։