Խուրմա. համեղ և օգտակար

08.10.20183707

Խուրման իր օգտակար հատկություներով հայտնի է վաղուց։ Պարունակում է վիտամիններ А, С, Е, К, ինչպես նաև B խմբի վիտամիններ, կալիում, կալցիում, ֆտոր, պղինձ, նատրիում, ֆոսֆոր, սելեն և օգտակար այլ նյութեր, 20-ից ավել ամինաթթու, շաքար՝ ֆրուկտոզա և գլյուկոզա, պեկտին, սննդային թելիկներ և այլն։

Կալորիականությունը

100 գրամ խուրմայի կալորիականությունը 280 կկալ է։

Օգտակար հատկությունները

Նպաստում է իմունիտետի բարձրացմանը, օգնում դիմակայել վարակներին ու հարբուխին, հանգստացնել հազը։

Նվազեցնում է օնկոլոգիական հիվանդությունների առաջացման հավանականությունը։

Ամրացնում է սրտանոթային համակարգը, կանխում սրտի հիվանդությունների առաջացումը, լավացնում է արյան բաղադրությունը, պաշտպանում անեմիայից։

Լավ է ազդում գլխուղեղի վրա։

Բարենպաստ ազդեցություն է թողնում մարսողական համակարգի վրա, ունի լուծողական թույլ հատկություն, օգնում է ազատվել այրոցից։

Օգտակար է հղի և կրծքով կերակրող կանանց համար։

Օգնում է ամրացնել արգանդի մկանները, խթանում է լակտացիան և լավացնում կաթի որակը։

Օգնում է վերականգնել ուժերը ֆիզիկական աշխատանքից, երկարատև ու ծանր հիվանդությունից հետո։

Հանգստացնում է նյարդերը, լավացնում տրամադրությունը։

Բարենպաստ ազդեցություն է թողնում վերարտադրողական համակարգի վրա, լավացնում է տղամարդկանց պոտենցիան։

Լավացնում է ատամների վիճակը և պաշտպանում կարիեսից։

Դրականորեն է ազդում նաև մաշկի վա, լավացնում է դեմքի մաշկի գույնը, դանդաղեցնում ծերացումը։

Հակացուցումները

Շաքարային դիաբետի, ստամոքսաղիքային հիվանդությունների սրացման դեպքում հարկավոր է ուտելուց առաջ խորհրդակցել բժշկի հետ։