Բանան. օգտակար հատկությունները

05.04.20184197

Բանանը շատերիս ամենասիրելի մրգերից մեկն է։ Համային հրաշալի որակներն ու բուժիչ հատկությունները մեծ օգուտ են տալիս օրգանիզմին և գաստրոնոմիական հաճույք պատճառում բոլորին։

Օգտակար հատկությունները

Բանանը նվազեցնում է սրտանոթային հիվանդությունների առաջացման վտանգը, ամրացնում է սրտամկանը։

Օգտակար է սակավարյունության դեպքում։

Նպաստում է անոթային ճնշման նվազեցմանը։

Կարգավորում է ստամոքսաղիքային տրակտի աշխատանքը։

Օգնում է գաստրիտի, խոցային հիվանդության, փորկապության և այլ հիվանդությունների դեպքում։

Կարգավորում է նյութափոխանակությունը։

Օգտակար է լյարդի, երիկամների, լեղուղիների հիվանդությունների դեպքում։

Բանանն ուժգնացնում է տղամարդկանց սեռական ֆունկցիան։

Օգտակար է նաև կանանց դեպքում, քանի որ նվազեցնում է նախադաշտանային ցավային համախտանիշը։

Հրաշալի միջոց է անքնության և սթրեսի դեմ։

Կարգավորում է նյարդային համակարգի աշխատանքը։

Օգնում է մեղմել հոգնածությունը, բարձրացնում է աշխատունակությունը, ուշադրությունն ու ուղեղի ակտիվությունը։

Բանանը կարող է նպաստել ինչպես նիհարելուն, այնպես էլ գիրանալուն՝ կախված ուտելու քանակից և ուղեկցող մթերքներից։

Օրգանիզմին պաշտպանում է վաղաժամ ծերացումից։

Բանանում պարունակվող վիտամինները լավացնում են մազերի կառուցվածքը։

Բարենպաստ ազդեցություն է թողնում մաշկի վրա՝ օգնելով վերացնել կորյակներն ու պայքարել վաղ կնճիռների դեմ։

Մաշկը դարձնում է հարթ և առաձգական։

Հակացուցումները

Բանանը հազվադեպ կարող է ալերգիկ ռեակցիաներ առաջացնել։ Երակների վարիկոզ լայնացման, թրոմբոֆլեբիտի, շաքարային դիաբետի դեպքում, ինչպես նաև ինֆարկտից և ինսուլտից հետո հարկավոր է խորհրդակցել բժշկի հետ և նոր միայն բանան ուտել։